Tuesday, October 9, 2012

දුකයි සතුටයි හැමදේම

මචංලා
මීට අවුරුද්දකට විතර කලින් මං යාලුවෙකට වෑන් එකක් හොයන්න ර‍ට වටේ යනකොට මට මැකෑනික් කෙනෙක් සෙට් වුනා
මට මුලින් මුලින් පොරව දිරෙව්වේ නැති වුනාට පස්සේ ඌව අම්බානකට පිට් වුනා

මෙහෙම ටික කාලයක් ගිහින් මූ දාගෙන හිටිය ගරාජ් එක වහන්න වෙලා
මුගේ ජීවිතේ අම්බානකට චාටර් වුනා
එදා වේල කන්න නැති තත්ත්වෙකට මූ වැටුනා

ඒ දවස් වල මූට යාලුවෙක්ට කියලා හිටියේ මායි තව කිහිප දෙනෙක් විතරයි
අනිත් හැම එකාම මුගෙන් වෙන් වුනා

ඒ දවස් වල මූ සිගරට් එක පවා ‍බිව්වේ මගේ සල්ලි වලින්
මුගේ ජීවිතේ විනාශ වෙවී යනකොට මං කේන්දර බලනතැනකට මූව එකක්න් ගිහින් වත් පිලිවෙත් කලා
උඹලා විස්වාස කරපන්
කපුවා මහත්තයා කලින් මූව දැකලත් නෑ
ඒත් මුගේ කේන්දරේ ගත්ත ගමන් කීවා 
මේ වෙලාව අයිති කෙනා විශ්වකර්ම වැඩ කරන කෙනෙක්
අනිවාර්යෙන්ම වඩු මේසන් මැකැනිකල් වගේ රස්සාවක් කරන්න ඕනි
හැබැයි දැන් මේ දවස්වල පාරට වැටිලා ඉනේ රෙද්ද ගැලවෙන තරමට වැඩ සිද්ද වෙලා තියෙන්නේ කියලා


කොහොමහරි මම වියදම් කරලා පූජාවන් ඒ වත්පිලිවෙත් කලා


දැන් මූට රට‍ යන්න සෙට් වෙලා 
ගියර් බොක්ස් මැකැනික් කෙනෙක් විදිහට
මුගේ පඩිය පටන්‍ගන්නෙම අසූවකින්

නිහතමානි සතුටක් තියෙනවා බන් කෙනෙක් ගේ ජීවිතයක් ගොඩගත්තා කියලා
ඇත්තටම සතුටුයි.
ඒත් යාලුවෙක් වෙන්වෙලා යන එකට දුකයි
මූ ආයේ ලංකාවට එන්නේ තව අවුරුදු 3කින්

No comments:

Post a Comment

සිතේ තියෙන දේවල් සිර කරන් ඉන්න එපා දැන්
අපිත් එක්ක බෙදා ගන්න