Friday, July 22, 2011

මරේ මරු බන් මං තාම හොල්මන් part 02

කාලා ‍
අතුරුපසත් කාලා

මං යන්න ලෑස්ති වුණා
තව එකෙක් කොල් කලා උගෙත් මගුලක් කැඩිලා හදලා දීපන් කියලා

පොඩ්ඩක් ඉන්න පැටයෝ කියලා මෙයා ‍ගේ ඇතුල්ට ගියා
මාත් ඔරලෝසුවේ කටුව ගැන හිත හතා ඉන්න කොට මෙයා හොරෙන් වගේ
ඇවිත්
මගේ අත අල්ලගෙන අල්ල උඩින් පොඩි ලියුම් කවරයක් දුන්නා

මං එපා කියලා ආපහු දෙන්න හැදුවා

ඒකි : මට කරපු උදව්වට පොඩි තෑග්ගක්
ගන්නකෝ අනේ
ගත්තෙ නැතතොත් මං තරහයි
අයෙනම් කථා කරන්නේ නෑ වැඩ වලට

මාත් ඉතිං සාක්කුවේ දා ගත්තා
එයා මගේ නම්බර් එකත් ඉල්ල ගත්තා
හදිස්සියක් වුනොත් කථා කරන්න කියලා

මාත් ටාටා සීයු බායි කියලා ආවා

මගට ඇවිත් බලනකොට රුපියල් 5000 ක් දීලා
මල හත්තිලව්වයි ජීවිතේට මං එකපාර රු 5000ක් අරගෙන නෑ

ඔකත් අරන් ගෙදර ඇවිත්
ෆේස් බුක් ලොග් වෙනකොට මෙයාත් ලොග් වෙලා

මෙන්න හෝ හෝ ගාලා මෙයත් මාත් එක්ක චැට් කරනවා
අම්මට හුඩු දැන්නම් පට්ට විදිහට පිට් මාත් එක්ක
කුණුහරුපත් නොකියා කියවනවා

ටිකක් වෙලා යනකොට මගේ ෆෝන් එකට කෝල එකක් ආවා එයාගෙන්

ඒකි : මං ටවුන් එකට ආවා
ප්ලීස් වැඩක් නැත්නම් එන්නකෝ


දැන් මචං වෙලාව හවස 6ට විතර ඇති
මෙයාට තියෙනවා මචං නෝහා වෑන් එකක් එකේ ඇවිත් හිටියෙ

මං ආවට පස්සේ මට දුන්නා ඩ්‍රයිව් කරන්න
සතොසට ගිහින් බඩු වගයක් අරගෙන
මෙයා කිව්වා චයිනීස් එකක් ගාවින් නවත්වන්න කියලා
මෙයා රු 1000 ක් දීලා කියනවා චිකන් ඩෙවල් එකක් ගේන්න කියලා

මාත් හොන්ද ඩෙවල් එකක් ගෙනවා
ඊට පස්සේ සල්ලි දීලා කියනවා හොද ඩින්ක එකක් ගේන්න කියලා
මාත් ඉතින් මට මොකෝ
වොඩ්කා එකකුයි
සැන්ඩි එකකුයි
ගොල්ඩ් ලීප් පැකට් එකකුයි ගත්තා

ඒකි :: නිදහස් තැනකින් නවත්වන්නකෝ කිව්වා

No comments:

Post a Comment

සිතේ තියෙන දේවල් සිර කරන් ඉන්න එපා දැන්
අපිත් එක්ක බෙදා ගන්න