Friday, July 22, 2011

මරේ මරු බන් මං තාම හොල්මන් part 04

වොඩ්කා එක ඉවර නෑ
තාම පොඩි ෂොට් දෙකයි දා ගත්තේ
ඒත් චූන්
ජීවිතේ ෆස්ට් ටයිම් ගෑනූ පරාණයක් එක්ක මං ඩින්ක්ස් ගන්නවා

"මල්ලි ලයිටරේ පොඩ්ඩක් දෙන්නකෝ"

එයා සිගරට් එකකුත් පත්තු කරලා ඉවරයි.
අම්මපා ජොයින්‍ට් එකකුත් තිබුණනම් මල් 7යි
වැල් දෙකයි.

"මල්ලි මං දුප්පත් පවුලක එක්කෙනෙක්,
මං බැන්දේ අවු 16න්
ඉස්කෝලේ යන කාලේ පැනලා ගියා
ඒත් මල්ලි මට මේ දුව හම්බවෙන්න ඉන්න කොට මාව බැන්ද එක්කෙනා මාව දාලා ගියා."

"ඉතින් එයා ආයේ ආවේ නැද්ද"


"එයා වෙන ගෑනු කෙනෙක් තියාගෙන ඉන්නවා කියලා ආරංචි වුණා.
අපේ අම්මලට මාව බරක් වුණා ආයේ පාරක් දුව ටිකක් ලොකු වුණාට පස්සේ මං ෆැක්ටේරි එකේ වැඩට ගියා.
දුවගේ වාසනාවට එකේ අයිතිකාරයා මාව බැන්දා. එයාට 45 යි .ඒත් මට වශී වෙලා වගේ එයා හිටියේ.
මට ගොඩක් ආදරේ කලා. මගේ දුවටත් එයා සැලකුවේ එයාගෙම දුවකට වගේ. එයාට ගොඩක් සල්ලි තිබ්බා.
අපි ගොඩක් සතුටින් හිටියේ. "

හපොය් මෙයා කියවනවා කියවනවා ඉවරයක් නෑ. මාත් ඉතින් වෙරි මරගාතේ අහගෙන හිටියා.
පස්සේ තමා මීටර් වුණේ මෙයා කියවන්නේ මෙයාගේ ජීවිත කථාව කියලා.

"මගේ හිතේ මේවා හිරවෙලා තියෙන එක බරක් මල්ලි, මේවා කාට හරි කියලා නිදහස් වෙන්න ඕනි කම මට තියෙන්නේ
ඔයා හිතනවා ඇති මට පිස්සු කියලා. මට පිස්සු නෑ ළමයෝ. ඔයා හුගක් හොන්ද කෙනෙක් කියලා ‍තේරුණා. ඒකයි මං ඔයාට මේ ටික
කියන්නේ"

"ඔයගේ හිතේ හිර කරන් ඉන්න දේවල් සේරම මට කියන්න කියලා
හිත සැහැල්ලු කරගන්න,

"මිනිස්සු කියනවා මං නරක ගෑනු කෙනෙක්ලු. මිනිහා මරා ගත්ත කෙනෙක්ලු. ඒවා බොරු මල්ලි
රත්තරං ටිකට හිටිය ඒ වගේ මිනිහෙක් ගෑනියෙකුට ලැබෙන්නේ පිනට. ඒ පිනට පයින් ගහන්න මං කැමති නෑ දරුවෝ"

"හ්ම් මිනිස්සු කියන දේවල් වෙනස් කරන්න අපිට බෑනි. කියන්නකෝ මොකද වුණේ කියලා"

" ඒ මනුස්සයා රත්රන් මනුස්සයෙක් පුදුම ගතිගුණ තිබ්බේ.
ඒත් මල්ලි එයාටත් තරහා කාරයෝ හිටියා. දවසක් මං දුවව ඉස්කෝලේ ගහින් එක්කන් එනකොට දෙවියනේ"

මෙයා කථාව කියන එක නැවැත්තුවා. හයියෙන් හුස්මක් අරන් ඇස් දෙක පියාගෙන ටික වෙලාවක් හිටියා.
මං දැක්කා ඇස් දෙකලවරින් කදුලු බේරෙනවා.දැන්නම් ටිකක් වෙරි බැහැගෙන වගේ එන්නේ.තව ෂොට් එකක් තිබ්බානම් හොන්දයි.

"අක්කේ කථා කරන්නකෝ. කියන්නකෝ මොකද වුණේ කියලා"

"අනේ දෙයියනේ ඒ රත්රන් මනුස්සයාව ගේ ඇතුලේ මරලා දාලා මල්‍ලියේ"

මෙයා මගේ උරහිසට හේත්තු ‍වෙලා අඩනවා. ඇස් වලින් ගලාගෙන යන කදුලු වලින් මගේ කමිසෙ තෙත් වෙලා.
මං එයාගේ හිසකෙස් අතරින් ඇගිලි තුඩු දාලා හිමිහිට හිස පිරිමැද්දා
මෙයා තාම අඩනවා. අඩ පැයක් විතර ගතවෙන්න ඇති.
දැන්නම් ටිකක් කලුවර වෙලා.

"තව ටිකක් ගන්න මල්ලි"

"අක්කට දුක හිතෙනවනම් නොකියා ඉන්න"

"මේ කථාව මං කියලා මගේ හිත නිදහස් කරගන්න ඕන මල්ලි. ඊට පස්සේ මිනිස්සු නොයෙකුත් කථා හැදුවා. මං එයාගේ දේපල වලට
කෑදරකමේ එයාව මරා ගත්තා කියලා.
ඒ දවස් ටිකේ මං හිටියේ හිස ගිනි අරගෙන. මගේ උදව්වට කියලා ගොඩක් අය ආවා.
ඒ ආපු හැමෝම හැදුවේ මගෙන් අයතු ප්‍රයෝජන ගන්න.
ටික කාලයක් යනකොට මිනිස්සුන්ට සිද්ධිය අමතක වුණා. මං දුව හන්දා එයා වෙනුවෙන් ජීවත් වෙනවා කියලා හිත හදාගෙන
මහත්තයා කරපු වැඩ කරන්න පටන් ගත්තා.
අවුරුදු 5ක් විතර ඔහොම ගෙවුනා. මං තනියම සේරම වැඩ කරගත්තා
ඔය කාලේ වෙනකොට මං පත්ල කපන්න පටන් ගත්තා. මට ඒවායින් හොන්දට සල්ලි හම්බවුණා.
දුවත් මං ######### ඉස්කෝලෙට දාලා බෝඩ් කලා.
මං ගෙදර තනියම හිටියේ. මගේ තනියට මගේ අම්මව මං නවත්ත ගත්තා. එයාටත් දැන් වයසයි.
පාලුව තනිකම මගේ ජීවිතයට ගොඩක් දැනේන පටන් ගත්තා.
ඔය කාලේ මට ලං වුණ හැම මිනිහම බැලුවෙ මගෙන් සතුටු වෙන්න විතරයි
ඒ කවුරුත් මට ආදරේ කලේ නෑ. ඒ අතරතුරේ තමයි මං දැන් බැනදලා ඉන්න කෙනාව මුණගැහුණේ.
එයා ම‍ට ආදරේ නෑ කියලා මං කියන්නේ මල්ලි. ඒත් මං දන්නවා එයා දැන් මං ගාව ඉන්නේ මගේ සල්ලි හන්දා,

No comments:

Post a Comment

සිතේ තියෙන දේවල් සිර කරන් ඉන්න එපා දැන්
අපිත් එක්ක බෙදා ගන්න