Friday, July 22, 2011

මරේ මරු බන් මං තාම හොල්මන් part 06

වෙරි මත හින්දා වෙන්න ඇති අපිට ලැජ්ජාවක් දැණුනෙම නෑ
ඇදුම් ගැලෙව්වා කිව්වට සේරම ටික නෙමෙයි අපි යට ඇදුම් වලින් හිටියේ
කලුවර හන්දා ඇදුම් නැතුව හිටියත් අවුලක් නෑ වගේ
මම ඇල්ල යටට ගිහින් ඇල්ලට ඔලුව අල්ලලා නාන්න පටන් ගත්තා

එකපාරටම................

පිටිපස්සේ ඉන්දන් කවුදෝ මගේ ඇගට පැන්නා.
කොල්ලා පොර හන්දා වැටෙන්නේ නැතුව බේරුණා.

"අපි නාමුකෝ පැටියෝ, මට ආසයි ඔයාට තුරුල් වෙලා නාන්න"
එහෙම කියාගෙන එයා මට තුරුල් වුණා.
මෙච්චර වෙලා සීතලේ හිටිය මාව උණුසුම් වෙනවා.
ඇත්තටම එයාත් මං ගාවටම උසයි. හැබැයි මහතයි.
අපේ බාසාවෙන් කියනවනම් පට්ට කෑල්ලක්.

එයාගේ ලස්සන පියයුරු යුවල මගේ පපුවට හිරවෙලා.
දැන් දැන් එලියට පනියි වගේ. මට බයත් හිතුණා
එයා මගේ බෙල්ල බදාගෙන, කොන්ද අත ගගා
හයියෙන් හුස#30;ම ගන්නවා මට හීනෙන් වගේ දැනෙනවා.

මං මීට කලින් තුරුල් වෙලා තිබ්බේ මේ විදිහට මං යාලු වෙලා හිටිය කෙල්ලත් එක්ක විතරයි.
ඒත් එයත් මාව දාලා ගියා.මං ඒක ගැන එලකිරි එකේ යාලුවන්නට කිව්වා.

මං දෝතින් ම එයාගේ මූන අල්ලා ගෙන එයාගේ ඇස් වලට එබුණා.
ඒ ඇස් වල රාගයට වඩා ආදරය නලියනවා මට පේනවා අඩ අදුරින්.
සීතල වතුර වලින් පෙගිලා තියෙන එයාගේ ශරීරය අඩ අදුරට රත්රන් පාටට දිලිසෙනවා
එයා හුස්ම ගන්න සුසුම් පොදවල් මගේ ගෙලට වැටෙනවා
එතකොට මාව කිචි කැවි කැවී උණුසුම් වෙනවා
මාව ගල් ගැහිලා
මට හුස්ම ගන්නත් අමතක වෙලා වගේ.
මාත් තව තවත් එයාට තුරුල් වුණා.
එයා හීනියට මගේ ගෙල සිප ගන්නවා
මට හීනෙන් වගේ දැනෙනවා.
මගේ නම් දෙතොල් ගල් වෙලා.
එයා මගේ කනත් ටිකක් තදට හැපුවා.
අනේ මන්දා ගෑණු ඉඹින්නේ මෙහෙමද කියලා.
එයා මාව සිප ගන්න ගමන් මාව හෙමිහිට හපනවා
එයා හයියෙන් හුස්ම ගන්න හඩත් ම‍ට ඇහෙනවා.
මගෙත් ආසාවන් පාණවත් වෙලා ඒත් ඉවසගෙන හිටියා.
එයා මගේ පිට පිරිමදින එක නැවැත්තුවේම නෑ
මාත් තව තවත් එයාව බදාගෙන එයාව සිප ගන්න පටන් ගත්තා.

එයා මගේ දෙතොල් සිප ගන්න පටන් ගත්තා.
මාත් මගේ දිවෙන් එයාගේ දිව කුල් මත් කරන්න පටන් ගත්තා.
එයා පිස්සුවෙන් වගේ මාව වේගයෙන් සිප ගන්නවා.
මාව තව තවත් ඇවිස්සෙනවා මෙයා කරන වැඩ වලට

මගේ අතින් මෙයාගේ බෙසියර් එකේ ගානචුව ගැලවුණා.
මෙච්චර වෙලා හිර වෙලා හිටිය හංස පැටව් දෙන්නා නිදහසේ පියාඹන්න හදනවා.
එයාලා ඉගිල්ලිලා යයි කියලා බයට මං දෝතින් ඒ දෙන්නා හිර කරගත්තා
‍මේ වෙනකොට එයාගේ අත තිබ්බෙ කොහෙද කියන්න මං කැමත් නෑ

මං හංස පැටවුන්ට රහසක් කියන්න මුව ලං කලා විතරයි.

"සොරි මල්ලි, සොරි මල්ලි"
එයා මගෙන් ඉවතට ඇදිලා වාහනේ පැත්තට දිව්වා
බලන්න ලස්සනයි.
එයා දුවනකොට අර හංස යාලුවො දෙන්නා දෙපැත්තට පියාඹන#20;ා.
එයාලා සෙල්ලම් කරනවා. රණ්ඩු කරනවා.
වෙච්ච දේ තේරුම් ගියේ විනාඩියක් විතර ගත වුණාට පස්සේ.
පාත් වෙලා තිබ්බ දේවල් උස්සගෙන
එයාගේ ඇදුම් ටිකත් අරන් මං වාහනේට ආවා
එයා පිටි පස්සේ සීට එකට වෙලා අඩනවා.
හංසයෝ දෙන්නා අතින් වහගන්න උත්සහ කරකර එයා අඩනවා
මං නැගලා වාහනේ ලයිට් එක දැම්මා.

No comments:

Post a Comment

සිතේ තියෙන දේවල් සිර කරන් ඉන්න එපා දැන්
අපිත් එක්ක බෙදා ගන්න