Friday, July 22, 2011

මරේ මරු බන් මං තාම හොල්මන් part 05

"මට නම් ඇති මල්ලි. මල්ලි දිගටම ගන්න. මට අද ගන්න ඕන කමක් තිබුණේ නෑ. ඒත් මේ දේවල් කියන්න හිතට ධෛර්යක් ගන්න ඕනි හන්දයි මං බිව්වේ"

මටත් දැන් ලිමිට් ඉතින් මාත් බොන එක නැවැත්තුවා.
මොකද ආවා වගේ දුරක් ආපහු ඩ්‍රයිව් කරන් යන්න ඕනි.

"මං ඔයාව දැක්කෙත් අද, මං දන්නේ නෑ ඇයි එහෙම වු‍ණේ කියලා. මගේ හිත මට කිව්වා මේ හැමදේම ඔයාට කියන්න කියලා"

"ඔයගේ හිතට ලොකූ සැනසීමක් දැනෙනවා ඇති නේද"
"ඒකනම් ඇත්ත. ඔයා මාව තේරුම් ගත්තා. මට ඒ ඇති"

මං තව ස්පයිටි උගුරක් කටට ගත්තා.

" අනේ මට ඕනි මට ඕනි " අක්කා කෙන්දිරි ගාගා
මගේ මූන දෝතින් අරන් මගේ දෙතොල් හයියෙන් එයාගේ දෙතොල් වලින් උරමින් මගේ කටේ තිබ්බ ටික සේරම උරාගෙන බිව්වා

"මාර රහයි හලෝ අනේ අපි ආයේ පාරක් එහෙම බොමු"

‍අපි ස්පයිට් බෝතලේ ඉවර වෙනකන් ඒ සෙල්ලම කලා

හෙහ් හී....

පිස්සු පීකදු වෙනවා

"ඔයාලා මෙතන නානවා කිව්වා නේද පිස්සෝ. යමුකෝ අපිත් නාමු කො‍ල්ලෝ"

"දැන් නාන්න , පිස්සු හැදෙයි හද මෝල් වෙයි කිව්වාලු. කෝ හලෝ ඇදුම්"

"ඇයි යටට පොඩි කොට කලිසම් කෑල්ලක් ඇන්දෙ නැද්ද, "

" ඇන්දනම් තමයි ඒත් "
"ඇයි ඒත් ගෑවේ මං බලයි කියලද"
"නෑ නෑ ඉතින් එහෙම හොන්දයිද "
"මෙන්න මෙහෙ එනවා යන්න බණ කියන්නේ නැතුව"

අපි ඇලට ආවා පෝන් එකේ එලියෙන්
එයානම් මගේ අතේ එල්ලිලා ආවේ
මම ටක් ගාල යට කලිසම පිටින් වතුරට පැන්නා

අරයා පැත්තකට වෙලා හෙමින් හෙමින් ඇදුම් එක එක ගලවනවා
මං නම් පීන පීන ඒ පැත්ත බල බලා හිටියා.

"මොනවද හලෝ හොරෙන් බලන්නේ,
"නෑ මං බැලුවේ ඔයා ඉන්න වද කියලා"

එයා කොණ්ඩෙ රිලැක්ස් දාගෙන හිටියේ
බ්ලවුස් එක ගලවලා බිමින් තිබ්බා
මට කලුවරෙත් දැන් ඇස් පේනවා වගේ

"පොඩ්ඩක් ඇස් වහගන්න මං කියනකන්"

මං ඇස් ‍වහගත්තා

ජබොං ගානවා ඇහුණා
එයාත් වතුරට බැහැලා ඇදුම් ටික ගල උඩ

එයා පීනනවා මාලුවෙක් වගේ

හීතල වතුර
හරිම හීතලයි
එයත් හීතලයි
මටත් හීතලයි

No comments:

Post a Comment

සිතේ තියෙන දේවල් සිර කරන් ඉන්න එපා දැන්
අපිත් එක්ක බෙදා ගන්න